ПРОЦЕДУРА ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ
| Для отримання сертифікатів ключів електронного цифрового підпису (ЕЦП) необхідно: |
| 1. Самостійно обрати АЦСК у якого найбільш зручніше отримати ЕЦП (місцезнаходження віддалених пунктів реєстрації, якість надання послуг, наявність оплати за послугу тощо) |
| 2. Ознайомтесь з Регламентом роботи АЦСК та отримайте необхідну допомогу і рекомендації у підготовці документів, а також інформацію щодо часу відвідання офісу АЦСК; |
| 3. Підготуйте необхідні оригінали та копії документів для отримання ЕЦП; |
| 4. Відвідайте офіс АЦСК, пройдіть реєстрацію та отримайте ЕЦП. |
| ІНФОРМАЦІЯ про протестовані АЦСК |
| Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС |
| – Безкоштовне отримання ЕЦП для фізичних осіб |
| – Необхідні документи та адреси представлені на цій сторінці |
| – Потрібен USB флеш-накопичувач для запису ЕЦП в офісі АЦСК |
| – Черги для отримання ЕЦП |
| – Термін дії ЕЦП – 2 роки |
| Акредитований центр сертифікації ключів ПАТ КБ ПРИВАТБАНК |
| – Можливість отримання залежить від акцій, які проводяться АЦСК |
| – Станом на 09.10.2016, є можливість отримати ЕЦП. Вартість з ПДВ – 0.00 грн |
| – Клієнти ПАТ КБ ПРИВАТБАНК мають можливість оформити ЕЦП з особистого компьютера |
| – Термін дії ЕЦП – 1 рік |