Процедура отримання електронного цифрового підпису

ПРОЦЕДУРА ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ

Для отримання сертифікатів ключів електронного цифрового підпису (ЕЦП) необхідно:
1. Самостійно обрати АЦСК у якого найбільш зручніше отримати ЕЦП (місцезнаходження віддалених пунктів реєстрації, якість надання послуг, наявність оплати за послугу тощо)
2. Ознайомтесь з Регламентом роботи АЦСК та отримайте необхідну допомогу і рекомендації у підготовці документів, а також інформацію щодо часу відвідання офісу АЦСК;
3. Підготуйте необхідні оригінали та копії документів для отримання ЕЦП;
4. Відвідайте офіс АЦСК, пройдіть реєстрацію та отримайте ЕЦП.
ІНФОРМАЦІЯ про протестовані АЦСК
Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС
- Безкоштовне отримання ЕЦП для фізичних осіб
- Необхідні документи та адреси представлені на цій сторінці
- Потрібен USB флеш-накопичувач для запису ЕЦП в офісі АЦСК
- Черги для отримання ЕЦП
- Термін дії ЕЦП – 2 роки
Акредитований центр сертифікації ключів ПАТ КБ ПРИВАТБАНК
- Можливість отримання залежить від акцій, які проводяться АЦСК
- Станом на 09.10.2016, є можливість отримати ЕЦП. Вартість з ПДВ – 0.00 грн
- Клієнти ПАТ КБ ПРИВАТБАНК мають можливість оформити ЕЦП з особистого компьютера
- Термін дії ЕЦП – 1 рік
Print Friendly