ПРОЦЕДУРА ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ
Для отримання сертифікатів ключів електронного цифрового підпису (ЕЦП) необхідно: |
1. Самостійно обрати АЦСК у якого найбільш зручніше отримати ЕЦП (місцезнаходження віддалених пунктів реєстрації, якість надання послуг, наявність оплати за послугу тощо) |
2. Ознайомтесь з Регламентом роботи АЦСК та отримайте необхідну допомогу і рекомендації у підготовці документів, а також інформацію щодо часу відвідання офісу АЦСК; |
3. Підготуйте необхідні оригінали та копії документів для отримання ЕЦП; |
4. Відвідайте офіс АЦСК, пройдіть реєстрацію та отримайте ЕЦП. |
ІНФОРМАЦІЯ про протестовані АЦСК |
Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС |
– Безкоштовне отримання ЕЦП для фізичних осіб |
– Необхідні документи та адреси представлені на цій сторінці |
– Потрібен USB флеш-накопичувач для запису ЕЦП в офісі АЦСК |
– Черги для отримання ЕЦП |
– Термін дії ЕЦП – 2 роки |
Акредитований центр сертифікації ключів ПАТ КБ ПРИВАТБАНК |
– Можливість отримання залежить від акцій, які проводяться АЦСК |
– Станом на 09.10.2016, є можливість отримати ЕЦП. Вартість з ПДВ – 0.00 грн |
– Клієнти ПАТ КБ ПРИВАТБАНК мають можливість оформити ЕЦП з особистого компьютера |
– Термін дії ЕЦП – 1 рік |